Dossieropbouw

Dossieropbouw

Met dossieropbouw wordt bedoeld het schriftelijk vastleggen van het functioneren van de werknemer. Op deze wijze kan een werkgever terugvallen op schriftelijke stukken, indien er sprake is of zal zijn van disfunctioneren. Denk hierbij aan het sturen van waarschuwingsbrieven bij overtredingen die door de werknemer zijn begaan. Het aanschrijven van een werknemer over bepaalde tekortkomingen. Of het vastleggen van gespreksverslagen in het geval van een verstoorde arbeidsrelatie. Verbetertrajecten dienen uiteraard ook te worden beschreven, waarbij het verstandig is dat een werkgever ook schriftelijk vastlegt welke ‘tools’ of ondersteuning werd geboden om het functioneren te verbeteren.

Juridische hulp bij uw dossieropbouw

Transportrechtadvocaat Otto Lenselink is ervaren op het gebied van arbeidsrecht en hij voorziet uw transportonderneming of expeditiebedrijf graag van advies bij uw dossieropbouw. Neemt u daarom vrijblijvend contact op.

Laat uw gegevens achter en we nemen direct contact met u op

    Uw naam (verplicht)

    Uw e-mailadres (verplicht)

    Uw telefoonnummer

    Uw bericht

    Share